VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU WWW.WINETIME.SK
I.
Všeobecné ustanovenia
- Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) spoločnosti CORK GROUP, s.r.o., so sídlom Panská 4, 811 01 Bratislava – Staré Mesto, IČO: 50 651 439, DIČ: 2120420181, IČ DPH: SK2120420181, zapísanej v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, Odd.: Sro, Vl. č.: 116813/B (ďalej len ako „CORK GROUP, s.r.o.“) sa vzťahujú na predaj výrobkov a produktov uvedených v internetovom obchode www.winetime.sk a jeho podstránkach (ďalej len „e-shop“), ktorého prevádzkovateľom je spoločnosť CORK GROUP, s.r.o., na základe objednávky kupujúceho vykonanej v e-shope.
- Tieto VOP, ich zmeny a doplnenia sú platné a účinné momentom ich zverejnenia na webovej stránke predávajúceho www.winetime.sk (ďalej len „webová stránka“).
- Spoločnosť CORK GROUP, s.r.o. si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku kupujúceho vykonanú v rozpore s týmito VOP a/alebo príslušnými právnymi predpismi. Spoločnosť CORK GROUP, s.r.o. spracúva prijaté objednávky priebežne a v čase primeranom pomerom.
II.
Uzavretie kúpnej zmluvy
- Predmetom týchto VOP je úprava práv a povinností zmluvných strán, a to predávajúceho (dodávajúceho) na jednej strane a kupujúceho (zákazníka, spotrebiteľa) na strane druhej. Pre účely týchto VOP sa „predávajúcim“ rozumie spoločnosť CORK GROUP, s.r.o. a „kupujúcim“ akákoľvek fyzická alebo právnická osoba, ktorá vykoná objednávku a uzatvorí s predávajúcim kúpnu zmluvu postupom a podľa podmienok uvedených v týchto VOP (ďalej len „kúpna zmluva“).
- Vykonať objednávku na e-shope môže iba plnoletá fyzická osoba staršia ako 18 rokov, pričom vykonaním objednávky táto osoba potvrdzuje, že je staršia ako 18 rokov, oboznámila sa s týmito VOP a bezvýhradne s nimi súhlasí.
- Kúpna zmluva na objednané výrobky a produkty z e-shopu sa považuje za uzatvorenú až potvrdením odoslanej objednávky kupujúceho zo strany predávajúceho. Pod odoslaním objednávky sa rozumie kliknutie na tlačidlo „potvrdiť objednávku s povinnosťou úhrady“ pri spracovaní nákupného košíka na webovej stránke v časti „zhrnutie objednávky“.
- Vlastnícke právo k objednaným výrobkom a produktom prechádza na kupujúceho momentom zaplatenia kúpnej ceny a dodaním objednaných výrobkov a produktov kupujúcemu, a to tou skutočnosťou, ktorá nastane neskôr. Kupujúci berie na vedomie, že dostupnosť výrobkov a produktov uvedených na e-shope je viazaná na aktuálne skladové zásoby a že predávajúci dostupnosť výrobkov a produktov uvedených na e-shope negarantuje.
- Uzavretie kúpnej zmluvy je možné len v prípade, že kupujúci riadne, úplne a pravdivo vyplní objednávkový a registračný formulár uvedený na webovej stránke, v ktorom uvedie všetky požadované údaje potrebné na riadne uzavretie kúpnej zmluvy. Kupujúci v plnom rozsahu zodpovedá za všetky uvedené údaje. Predávajúci je oprávnený odmietnuť objednávku kupujúceho v prípade, že údaje uvedené kupujúcim sú neúplné, nepresné alebo nepravdivé.
- Popis tovaru, jeho vlastnosti, dostupnosť na sklade a jeho cena sú uvedené pri jednotlivých položkách ponúkaného tovaru v e-shope. Všetky vyobrazenia tovarov v e-shope sú len informatívneho charakteru.
- Predávajúci zabezpečí dodanie objednaných výrobkov a produktov spoločne s dokladom o kúpe obsahujúcim všetky náležitosti riadneho daňového dokladu.
III.
Kúpna cena a spôsob platby
- Cena tovaru uvedeného na e-shope je uvádzaná v mene EUR vrátane príslušnej sadzby DPH a bez započítania ceny dodania tovaru kupujúcemu. Ceny tovaru sú orientačné a v čase ich dodania kupujúcemu sa môžu odlišovať od ich ceny v čase objednania – napr. z dôvodu zmeny nákupných cien výrobkov a produktov, rozdielov vo váhe voľne predávaných výrobkov a produktov a pod., avšak v maximálnej odchýlke ± 20%.
- Cena dodania závisí od príslušného miesta dodania, dňa v týždni a času, v ktorom je objednaný tovar dodávaný kupujúcemu, ako aj od spôsobu platby, pričom informácie o cene dodania a termíne dodania sú dostupné na webovej stránke v priebehu objednávacieho procesu. Tovar bude dodaný predávajúcim prostredníctvom služieb poskytovaných tretími stranami (ďalej len „kuriérska služba“). V prípade, že sa v uvedenom čase dodania kupujúci nenachádza na adrese dodania, ktorú uviedol v objednávke, kuriérska služba bude opakovať pokus o doručenie objednaného tovaru. Po treťom neúspešnom pokuse o doručenie bude objednaný tovar vrátený späť predávajúcemu. V prípade, ak kupujúci bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od kúpnej zmluvy neprevezme objednaný tovar po troch neúspešných pokusoch o doručenie, vzniká predávajúcemu nárok na náhradu škody vo výške skutočných nákladov za každý neúspešný pokus o doručenie objednaného tovaru. Pri určovaní výšky škody berie predávajúci do úvahy najmä, ale nielen náklady na dopravu a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru prostredníctvom kuriérskej služby, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky, ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky. Kupujúci je povinný pri preberaní objednaného tovaru preukázať svoj vek. Predávajúci je oprávnený odmietnuť objednávku kupujúceho, ktorý aspoň raz zmaril úspešné dodanie objednaných výrobkov a produktov.
- Kupujúci si môže zvoliť niektorý z nasledovných spôsobov úhrady kúpnej ceny: (i.) platba v hotovosti pri dodaní tovaru kupujúcemu, (ii.) platba kartou pri dodaní kupujúcemu
- Kupujúci berie na vedomie a súhlasí s tým, že (i) predávajúci je oprávnený odmietnuť odovzdanie objednaného tovaru kupujúcemu pred prijatím platby v hotovosti alebo kartou.
IV.
Vady tovaru
- Kupujúci je povinný skontrolovať dodaný tovar ako aj jeho obal ihneď pri jeho prevzatí (za prítomnosti doručovateľa) a ihneď vytknúť zjavné vady. Za zjavné vady sa považujú vady zistiteľné pri preberaní tovaru, a to: (i) množstevný a sortimentný rozdiel nad rámec týchto VOP alebo v rozpore s objednávkou, (ii) porušenosť obalu a znehodnotenie tovaru (zdeformovaný obal, poškodený obal a pod., ak negatívne ovplyvňujú kvalitu tovaru). V prípade, ak má tovar vady podľa bodu (i) alebo (ii), kupujúci má právo zásielku odoprieť a túto reklamuje priamo u dopravcu spísaním protokolu, pričom zásielka bude vrátená naspäť predávajúcemu. V prípade, ak kupujúci tovar aj napriek týmto vadám prevezme, tovar už nie je oprávnený z týchto dôvodov reklamovať a prípadné neskoršie reklamácie nebudú akceptované. Podpisom preberacieho protokolu alebo dodacieho listu kupujúci potvrdzuje, že zásielka bola prevzatá neporušená.
- Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré majú výrobky a produkty pri ich prevzatí kupujúcim. Záruka na dodaný tovar je maximálne 2 roky od zakúpenia tovaru, respektíve do uplynutia doby trvanlivosti vyznačenej na obale tovaru. Ak je na tovare vyznačená lehota na použitie (doba trvanlivosti), neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty. Záručná doba pre vína je 24 mesiacov pri dodržaní skladovacích podmienok, ktoré určuje najmä zákon č. 313/2009 Z. z. o vinohradníctve a vinárstve v znení neskorších predpisov, v zmysle ktorých treba vinárske produkty najmä skladovať a prepravovať tak, aby bolo zabezpečené zachovanie ich kvality a zdravotnej neškodnosti.
- Predávajúci poskytne záruku iba v prípade dodržiavania skladovacích podmienok, ktoré sú uvedené na obale tovaru a v súlade s týmito VOP. Predávajúci môže odmietnuť reklamáciu, ak reklamovaná vada tovaru môže byť spôsobená nesprávnym skladovaním tovaru zo strany kupujúceho. Za vadu nie je možné považovať zmenu tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku opotrebovania, nesprávnej manipulácie, nesprávneho skladovania, nesprávneho zásahu, nesprávnej úpravy či nesprávneho používania alebo ktorá je prirodzenou vlastnosťou tovaru.
- Predávajúci nezodpovedá za vady tovaru v prípade, že: (i) kupujúci spôsobil vadu sám, (ii) kupujúci pred prevzatím tovaru vedel, resp. bol na vadu upozornený a ak bola pre vadu poskytnutá zľava z ceny tovaru,(iii) vada vznikla v záručnej dobe v dôsledku opotrebenia spôsobeného bežným používaním, nesprávnym či nadmerným používaním, (iv) boli porušené ochranné plomby (prvky) na tovare, (v) vada bola spôsobená nesprávnym alebo neodborným zásahom, (vi) tovar je reklamovaný po uplynutí záručnej doby alebo inej lehoty, v rámci ktorej si má tovar uchovať svoje špecifické vlastnosti, (vii) vada sa týka tovaru predávaného za nižšiu cenu, ak pre takúto vadu bola dojednaná nižšia cena.
V.
Reklamácia tovaru
- Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe. Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, ktorý sa rýchlo kazí, sa musia uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po prevzatí tovaru; inak práva zaniknú.
- Kupujúci si uplatní reklamáciu bezodkladne po tom, čo vadu zistil. Kupujúci si môže uplatniť reklamáciu tovaru osobne na adrese prevádzky CORK Wine Bar, Panská 4, 811 01 Bratislava, telefonicky na tel. čísle. +421 918 834 761 alebo prostredníctvom doručovateľa, ktorý doručil tovar, pričom kupujúci zodpovedá za riadne balenie tovaru. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný doručiť reklamovaný tovar predávajúcemu na adresu prevádzky CORK Wine Bar, Panská 4, 811 01 Bratislava. V prípade zaslania reklamovaného tovaru poštou alebo prostredníctvom kuriérskej služby znáša všetky náklady kupujúci. Reklamácia bude môcť byť vybavená len ak sa vada vyskytla v záručnej dobe. Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní a v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od konkrétnej kúpnej zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu reklamovaného výrobku alebo produktu za nový. Ak predávajúci reklamáciu neuzná do 3 pracovných dní od reklamácie, zašle výrobok alebo produkt na odborné posúdenie.
- Predávajúci vydá pri uplatnení reklamácie kupujúcemu potvrdenie, ktoré bude obsahovať: (i) dátum, kedy sa reklamácia uplatnila, (ii) identifikáciu reklamovaného výrobku alebo produktu, (iii) identifikáciu vady, (iv) dátum prevzatia reklamovaného výrobku alebo produktu kupujúcim a (v) kúpnu cenu reklamovaného výrobku alebo produktu. Kupujúci uplatňujúci reklamáciu je povinný predávajúcemu uviesť kontaktnú adresu (adresa, telefónne číslo, príp. e-mail), na ktorú bude predávajúcim do 30 dní od uplatnenia reklamácie vyrozumený o spôsobe vybavenia reklamácie. Predávajúci nenesie zodpovednosť za to, že sa na uvedenú kontaktnú adresu nepodarilo odoslané vyrozumenie doručiť.
- Ak nebude ktorákoľvek z uvedených reklamačných podmienok zo strany kupujúceho riadne splnená, reklamácia nebude môcť byť vybavená.
- V prípade, že reklamácia bola uznaná za oprávnenú, a ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je v takomto prípade povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
- Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za tovar bez vád, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Predávajúci v takomto prípade zabezpečí kupujúcemu vrátenie kúpnej ceny reklamovaného výrobku alebo produktu, a to do 15 dní po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie.
- V prípade, že dôjde k výmene vadného tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového tovaru. Ak si kupujúci nový tovar po vybavení reklamácie včas neprevezme, začne záručná doba plynúť odo dňa, kedy bol povinný si nový tovar prevziať.
- V prípade, že ide o vadu uznanú predávajúcim, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo má právo od konkrétnej kúpnej zmluvy odstúpiť za podmienok uvedených v týchto VOP. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne užívať.
- Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
- Ak sa tovar predáva za nižšiu cenu, má kupujúci namiesto práva na výmenu veci právo na primeranú zľavu.
- V prípade, ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci je povinný poskytnúť spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.
- Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
VI.
Odstúpenie od zmluvy
- Kupujúci v právnom postavení spotrebiteľa, t.j. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy uzatvorenej v súlade s týmito VOP nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania (ďalej len „spotrebiteľ“) je oprávnená bez uvedenia dôvodu odstúpiť od kúpnej zmluvy do štrnástich dní odo dňa prevzatia tovaru. Kupujúci v právnom postavení spotrebiteľa môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň tejto lehoty.
- Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe odoslaním oznámenia o odstúpení na adresu sídla predávajúceho a zároveň e-mailom na adresu: info@winetime.sk
- Formulár, ktorý môže spotrebiteľ použiť na odstúpenie od zmluvy je dostupný na http://www.winetime.sk/odstupenie-od-zmluvy.
- Tovar môže byť vrátený iba ak nie je poškodený a je úplný. Tovar, ktorý je ich výrobcom chránený proti otvoreniu, nesmie byť vrátený po odstránení ochranného balenia alebo ochranného označenia. Právo odstúpiť od kúpnej zmluvy sa nevzťahuje na: (i) výrobky a produkty, ktoré vzhľadom na svoju povahu (napr. mrazené) nemôžu byť vrátené alebo výrobky a produkty, ktoré podliehajú rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze (napr. čerstvá zelenina, ovocie, pekárenské výrobky, chladené mäso, mliekarenské výrobky, syry a pod.) a (ii) výrobky a tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.
- Výrobky a produkty v prípade odstúpenia od zmluvy môže kupujúci vrátiť osobne počas otváracích hodín na adrese prevádzky CORK Wine Bar, Panská 4, 811 01 Bratislava.
- Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
- Ak ide o spotrebiteľa, predávajúci nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Pri odstúpení od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, predávajúci nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.
- V prípade riadneho odstúpenia kupujúceho od kúpnej zmluvy podľa týchto VOP predávajúci vráti kupujúcemu najneskôr v lehote 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy kúpnu cenu zaplatenú za vrátený tovar rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci, resp. spotrebiteľ pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby.
VII.
Ochrana osobných údajov
- Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné, budú použité iba k uskutočneniu plnenia zmluvy s kupujúcim a nebudú inak zverejnené, poskytnuté tretej osobe a pod. s výnimkou situácie súvisiacej s distribúciou či platobným stykom týkajúceho sa objednaného tovaru (oznámenie mena, čísla účtu a adresy dodania).
- Kupujúci poskytuje osobné údaje prevádzkovateľovi: CORK GROUP, s.r.o., so sídlom Panská 4, 811 01 Bratislava – Staré Mesto, IČO: 50 651 439, v rozsahu meno, priezvisko, titul, ulica, psč, mesto, mobilné číslo, email, prihlasovacie meno, heslo, dodacia adresa za účelom spracovania objednávky a realizácie nákupu v tomto e-shope. Osobné údaje budú poskytnuté tretím stranám na základe osobitných predpisov, najmä doručovateľským a kuriérskym spoločnostiam, Slovenskej obchodnej inšpekcii. Osobné údaje bude spracúvať sprostredkovateľ. Ako dotknutá osoba vyhlasujete, že ste si vedomá svojich práv v zmysle § 28 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 84/2014 Z. z. (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“) (na základe písomnej žiadosti alebo osobne u prevádzkovateľa žiadať o opravu nesprávnych, neaktuálnych alebo neúplných údajov a ďalšie práva uvedené v § 28 cit. zákona), a že mi boli poskytnuté všetky informácie podľa § 15 cit. zákona. Zároveň vyhlasujete, že poskytnuté osobné údaje sú pravdivé a boli poskytnuté slobodne
- Osobné údaje, ktoré sú poskytnuté dobrovoľne kupujúcim predávajúcemu za účelom splnenia objednávky, sú spracovávané v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky, najmä so zákonom o ochrane osobných údajov.
VIII.
Záverečné ustanovenia
- Na všetky vzájomné vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim výslovne neupravené týmito VOP sa vzťahujú príslušné ustanovenia právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, najmä príslušné ustanovenia zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení a v prípade, že kupujúci je v právnom postavení spotrebiteľa, tak aj príslušné ustanovenia noriem spotrebiteľského práva Slovenskej republiky.
- Všetci zmluvní partneri a dodávatelia predávajúceho podieľajúci sa na distribúcii a predaji výrobkov a produktov uvedených na e-shope kupujúcim v zmysle týchto VOP sa pred uzavretím zmluvy s predávajúcim podrobne oboznámili so znením týchto VOP, bezvýhradne s nimi súhlasia a prehlasujú, že tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou každej zo zmlúv uzavretej s predávajúcim a súčasne sa zaväzujú dodržiavať všetky záväzky a povinnosti predávajúceho vyplývajúce z týchto VOP.
- Vzájomné spory predávajúceho a kupujúceho v súvislosti s týmito VOP budú rozhodované príslušnými všeobecnými súdmi Slovenskej republiky podľa práva Slovenskej republiky.
- Kontakt na predávajúceho v súvislosti s týmito VOP, na ktorom môže predávajúci spotrebiteľ uplatniť reklamáciu tovaru alebo služby, podať sťažnosť alebo iný podnet: CORK GROUP, s.r.o., so sídlom Panská 4, 811 01 Bratislava – Staré Mesto, e-mail: info@winetime.sk, t. č.: +421 918 834 761.
- Podľa zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole je všeobecným orgánom trhového dozoru vo veciach ochrany spotrebiteľa na vnútornom trhu Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P. O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa.